Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Δεν έχουν το Θεό τους.

Γεια σας.


Είμαι ό Τσαμπίκος Ροδόπουλος. Το όνομα μου φυσικά προσδιορίζει και την καταγωγή μου.

Πολιτικά δεν ανήκω πουθενά ενώ από θρησκευτικής απόψεως πιστεύω στον θεό Ήλιο.

Άλλωστε όπως προ είπα είμαι από το νησί που ανέσυρε από τη θάλασσα ο Ήλιος. Σ’αυτόν ήταν αφιερωμένος και ο Κολοσσός της Ρόδου.

Η πίστη μου στον θεό Ήλιο μ’ έκανε να περάσω πολύ δύσκολες καταστάσεις, αλλά και να καταφέρω πράγματα που χωρίς την πίστη μου ίσως να μην είχα καταφέρει.

Εδώ και λίγες μέρες όμως έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.

Συνάντησα κάποιον προοδευτικό και μορφωμένο. Και όπως οι περισσότεροι προοδευτικοί και μορφωμένοι, ήταν και αυτός άθεος. Με την φοβερή του μόρφωση και με μεγάλο στόμφο μου αποκάλυψε ότι ο Ήλιος είναι απλά ένας αστέρας του ηλιακού μας συστήματος και το λαμπρότερο σώμα του ουρανού. Είναι σχεδόν μια τέλεια σφαίρα με διάμετρο 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα (109 φορές περισσότερο από τη Γη), και η μάζα του (2×1030κιλά) αποτελεί το 99.86% της μάζας του ηλιακού συστήματος. Μου είπε και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για κάθε μορφωμένο, προοδευτικό και άθεο.

Δηλαδή τόσα χρόνια εγώ είχα για θεό μου έναν πλανήτη.

Η πληροφορία του αυτή δεν με έκανε πιο σοφό. Απλά κλόνισε την πίστη μου σε κάτι που με βοηθούσε (έστω και ψευδώς) στο να έχω μια ισορροπία στην ζωή μου. Και επειδή όσα βιβλία και αν διαβάσω δεν θα θεωρήσω ποτέ τον εαυτό μου μορφωμένο, τρέμω στην ιδέα μη γίνω προοδευτικός και προπάντων μη γίνω άθεος.



Οι πληροφορίες γύρω από τον ήλιο είναι πραγματικές και είναι αντιγραφή από την Βικιπαίδεια.

Η ιστορία αυτή, ο Τσαμπίκος, καθώς και ότι οι προοδευτικοί και άθεοι είναι μορφωμένοι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.



Η ιστορία αυτή γράφτηκε για το λόγω ότι όποτε βρέχει φυτρώνουν και νέα φρούτα που προσπαθούν να γεμίσουν τα όποια κενά τους με άχρηστες πληροφορίες και καταφέρονται σε αυτούς που ένα μέρος του κενού τους το έχουν αφιερώσει σε κάποια θρησκεία. Σε οποιαδήποτε θρησκεία. Και το να είσαι άθεος είναι και αυτό μια επιλογή.

Αλλά εγώ τα έχω με αυτούς που θίγουν, προσβάλουν τα θρησκευτικά πιστεύω των συνανθρώπων τους με σκοπό την προσωπική τους προβολή.

Αν ο αυτοσκοπός σας είναι αυτός τα καταφέρατε.

ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ.




1 σχόλιο:

  1. Ήθελα μόνο να σου θυμήσω πως είμαι εδώ.
    Είμαι? καλά, αφου μπορώ και σου γράφω.

    ελπίζω να πηγαίνουν ολα καλυτερα!!! σε σκέφτομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή