Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Σχέσεις και αποστάσεις!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ανθρωποι με κινητα

Εχθές είχα ξεκινήσει να πάω σε ένα φιλικό μου σπίτι. Είχα ανάγκη από λίγη επικοινωνία. Δύο μεταφορικά μέσα, σε μία ώρα και κάτι για να φτάσω. Στο λεωφορείο έβλεπα ανθρώπους σκεφτικούς άλλοτε να ψάχνουν στο πλήθος κάτι… κάποιον να πούνε μια κουβέντα και άλλοτε να κοιτούν αδιάφορα έξω από το παράθυρο.

 Έτσι άλλωστε είμαι και εγώ. Έβλεπα άλλους σκυμμένους  σε ένα κινητό τηλέφωνο να διαβάζουν η να γράφουν ενώ κάποιοι μορφασμοί φαινόταν ώρες ώρες  στο πρόσωπό τους.  Μια ώρα και κάτι παρατήρησης με μια απορία. Πώς χάθηκε έτσι η επικοινωνία?
Επιστρέφοντας στο σπίτι, η ίδια διαδρομή. Αμήχανα έβγαλα και εγώ το κινητό μου για να περάσει η ώρα, να επικοινωνήσω με φίλους που έχω μέρες η και μήνες να δω.

Δευτερόλεπτα πέρασαν και το Λεωφορείο είχε φτάσει στο τέρμα και με την απορία πως συνέβη αυτό μετεπιβιβάστηκα στο επόμενο για το σπίτι μου.  Και προσπαθώντας να πω μια κουβέντα επιτέλους, δεν πέρασαν παρά λίγα ακόμα δευτερόλεπτα και είχα φτάσει στο σπίτι.  Απορίας άξιον πως ένα χρονικό διάστημα μιας ώρα έχει περάσει σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα.

Η ανάγκη μας για επικοινωνία μας έχει αποξενώσει από τους γύρω μας  και παράλληλα μας συνδέει με πολλούς άλλους. Αν μια μέρα ξαφνικά κλείναμε τηλεοράσεις, υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και βγαίναμε έξω στα πάρκα, σε ένα καφέ, σε σπίτια φίλων η στο σπίτι μας με φίλους τότε θα νιώθαμε πως αυτό είναι η ζωή. Η πραγματική ζωή.

Μέχρι τότε η ανάγκη και  λαχτάρα μας για επικοινωνία μας κάνει να ξεχνιόμαστε και να μετατρέπει ένα κινητό τηλέφωνο σε μηχανή διακτινισμού!!!



1 σχόλιο:

  1. Πόση Αλήθεια μέσα στα όσα λες Χρήστο μου ... Δυστυχώς έτσι είναι ...η αληθινή επικοινωνία βρίσκεται μακρυά από τηλέφωνα, τηλεοράσεις, κομπιούτερ και μάλιστα η απόσταση που χωρίζει την πραγματική ζωή και επικοινωνία από την εικονική, είναι τόσα πολλά έτη φωτός που θες χιλιάδες ζωές για να την διανύσεις κι όμως παρόλαυτα, όπως σωστά γράφεις αυτά τα μηχανήματα διακτινισμού σε φέρνουν σε κλάσματα δευτερολέπτων στον κόσμο της εικονικότητας . δυστυχώς ακόμη και έξω συχνά υπάρχει αυτή η απόσταση επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων ακόμη και μερικές φορές, ανθρώπων που τους συνδέει στενή σχέση ... Τι είναι αυτό που απομάκρυνε επι της ουσίας τους ανθρώπους μεταξύ τους ; το σκέφτομαι πολύ συχνά ...Πολύ ανθρώπινο, ενδιαφέρον, το κείμενό σου φίλε μου !! ΕΥΓΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή