Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ Μερος δεύτερο.


ΠΡΟΣ

Τους συναγωνιστές και τις συναγωνίστριες, σε όλους τους Αγανακτισμένους.

Θέλω να πω κάποια πράγματα γιατί πρέπει να βγάλω την αγανάκτηση μου για κάποιους από εσάς. Μου χρειάζεται δύναμη για τον αγώνα. Δίκαιο η άδικο ο χρόνος θα δείξει.

Δυστυχώς εγώ δεν ξέρω να χαϊδεύω αυτιά. Αν κάποιος θέλει κάτι τέτοιο ας το ζητήσει από κάποιον φίλο του..

Λοιπών.

Ώρες ώρες νιώθω μόνος ανάμεσα σας. Εγώ σαν ακομμάτιστος μέσα σε εσάς του κομματικοποιημένους. Νιώθω μόνος γιατί δεν μπορώ να αναγνωρίσω τους όμοιους μου. αλλά από την άλλη απολαμβάνω την μοναξιά μου. γιατί είμαι ΕΓΩ.

Κάποτε., κάποιοι μας είχαν κάνει ένα τεστ… κάτι σαν παιχνίδι.

Μας είπαν ότι πρέπει να απαντάμε στην ερώτηση που θα δεχόμαστε όσο μπορούμε πιο γρήγορα. Άρχισαν λοιπών να μας ρωτάνε.

Τι τρέχει στις φλέβες μας…… αίμα απαντούσαμε.

Τι τρέχει στις φλέβες μας…… αίμα

…….

Τι τρέχει στις φλέβες μας…… αίμα

Τι τρέχει στις φλέβες μας…… αίμα

.

Τι πίνει η αγελάδα…… γάλα.

Λάθος νερό πίνει η αγελάδα.

Η Λάθος απάντηση λοιπών λέγετε κατευθυνόμενη σκέψη.

Δυο επαναλαμβανόμενα στοιχεία (φλέβα. Αίμα) και κοινό το χρώμα κόκκινο.

Στην δεύτερη ερώτηση πλέων το μυαλό μας ψάχνει κάποιο χρώμα που να έχει σχέση με την ερώτηση. Και το χρώμα που μας έρχεται είναι το λευκό και κατά συνεπεία απαντούμε γάλα.

Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην διαφώτιση των κομμάτων. Μόνο που το μπλοκάρισμα της σκέψης δεν διαρκεί δευτερόλεπτα, αλλάζει κυριολεκτικά τον τρόπο σκέψης.

Παίρνουν μυαλά γεμάτα ιδέες, τα περνούν από την μηχανή του κιμά και τα επιστρέφουν μυαλά ξένα, κατευθυνόμενα.

Και είμαι εγώ και οι όμοιοι μου, με τους οποίους λογικά έχουμε και διαφορετικές απόψεις σε κάποια θέματα, να συμπορευτούμε με τους υπόλοιπους, η να το πω καλύτερα εσείς με εμάς τους υπόλοιπους, γιατί εμάς θεωρείτε λοιπούς και υπό.

Όταν κάποιοι στις ομιλίες τους είχαν πει ότι πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας δεν νομίζω ότι εννοούσαν αν περάσαμε κάποιον παππού στο απέναντι πεζοδρόμιο, αν κάναμε δηλαδή μια καλή πράξη.

Στις κομματικές οργανώσεις που πηγαίνετε μπορείτε να είστε ότι και όπως θέλετε.

Αλλά εδώ σας έχουμε ανάγκη σαν ανεξάρτητα άτομα. Έχουμε ανάγκη τις ιδέες σας.

Έχουμε ανάγκη τις γνώσεις σας. Έχουμε ανάγκη την ενέργεια σας.

Έχουμε ανάγκη εσάς, την οντότητα σας και όχι αυτό που πρεσβεύετε χωρίς την θέληση σας κάποιες φορές.

Εγώ είμαι μεγαλύτερος απο περισσοτέρους από εσάς, αλλά επειδή ξέρω να ακούω, μαθαίνω και εύκολα. Υπάρχει πολύς χώρος στις βάσεις δεδομένων του μυαλού μου, έτοιμες να δεχτούν τις δικές σας απόψεις και όχι τις απόψεις των κομμάτων σας.

Είναι κρίμα να θάβετε τις δικές σας απόψεις και να πλασάρετε τις απόψεις κάποιων άλλων. Αδειάστε το μυαλό σας με τις άχρηστες πληροφορίες που σας έβαλαν εν αγνοία σας. Αφήστε χώρο για τις δικές σας απόψεις και για κάποιες απόψεις τρίτων από εδώ μέσα που σαν νοήμονες πλέων θα μπορείτε να τις ασπαστείτε.

Αυτό το κίνημα χρειάζεται τα δικά μας μυαλά για έναν και μόνο λόγω.

Επειδή ίσως να μην έχουμε άλλη ευκαιρία… αυτό το κίνημα πρέπει να πετύχει.

Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου